Rejected Complaints About Online Casinos
This section lists complaints rejected due to player fault: serious or deliberate casino rule breaches, bonus abuse, duplicate accounts, false or incorrect information, fraud or unethical behavior, with common rejection reasons and tips for reapplying.
Before filing a complaint, carefully read the material on the complaint page.
File a Complaint
Rejected
Norm Casino
Norm Casino: Since 30.09.2026, they again refuse to pay out funds
Good afternoon! I am reaching out for the second time about Norm casino. Once again, they do not want to pay out the mon [...]
Rejected
Tonplay Casino
Tonplay Casino: they blocked my account on 30.09.2026
I, Artur Samvelovich, registered on tonpaly in late September using my own details, before that I had no account at this [...]
Rejected
JetTon Games Casino
JetTon Games Casino: Account Blocked on 04.10.2026
On September 17, I registered at Jetton casino, made a deposit of $1,000, and won $1,700. After requesting a withdrawal, [...]
Rejected
Crypto Boss Casino
Crypto Boss Casino: 03.10.2026 Deducted Part of the Winnings from the Bonus
I was given a bonus of 20,000 rubles with a maximum win of 200,000. I wagered the bonus and won 150,000, then requested [...]
Rejected
Win-city888
WinCity Casino: Withdrawals Disabled Since 30.09.2026
Hello, the WinCity casino just disabled my withdrawal! I’m writing to support, and they’ve been feeding me promises for [...]
Rejected
Meilstroy Casino
Meilstroy Casino: My account was blocked on 11.08.2026
Good afternoon. I recently registered on this project, and I did not even have time to withdraw anything before my accou [...]
Rejected
Sykaaa Casino
Sykaaa Casino: Account Blocked on 03.10.2026
They blocked my account when I wanted to withdraw funds, asked for receipts, I sent them, and after that I got logged ou [...]
Rejected
Stormbet Casino
Stormbet Casino: They blocked my account on 26.09.2026
I made a deposit of 10001 rubles.
I brought the balance up to 11837.50 rubles, and in the end, when I requested a withd [...]
Rejected
Norm Casino
Norm Casino: Waiting for verification and my payout since 26.09.2026
I was playing on the site, everything seemed fine, I requested a withdrawal, they canceled the withdrawal and asked for [...]
Rejected
Meilstroy Casino
No withdrawals at MELLSTROY CASINO since yesterday
Hello, yesterday I won $10,800 on the wheel on my VIP account, played it through and put in a withdrawal for $11,700, wa [...]
Rejected
JetTon Games Casino
JetTon Games Casino: One of the deposits was lost on 24.09.2026
Hello, I am a player at JetTon.Games casino. Here are my ID, 40a4d7d0-1566-4a7c-a706-658d3d5e35a8, or the number 4859549 [...]
Rejected
Leon Bets Casino
Leon Bets Casino: I was given a deposit bonus, I entered someone else’s details and was blocked
Hello, I want to tell you about this project. I’m hearing about it for the first time myself, so let’s get to the situat [...]
Rejected
Norm Casino
Norm Casino: Paid to phone instead of bank, and the deposit was lost
At Norm Casino I made a deposit, and in the payment form it said "RECIPIENT'S BANK" "T2 card". I transferred the money t [...]
Rejected
Lew Casino
Lew Casino: I doubt its fairness, refund my deposits
I registered at Lev casino through a referral. About two months ago, a bonus dropped in the game, the bonus had not even [...]
Rejected
R7 Casino
R7 Casino: money disappeared from the balance on 12.09.2026
Hello, the following situation happened. On 12.09 I was playing at r7 casino, I played for quite a long time, and I came [...]
Rejected
Iris Casino
Iris Casino: Account Blocked on 29.09.2026
Hello, I registered on the Iris project, made my first deposit through Bybit, then tried to open a slot, but I got kicke [...]
Rejected
La Casino
La Casino: My deposit has not been credited since 27.09.2026
On 27.09 I made a deposit from my Wooppay wallet to the details the casino provided. I did everything they asked for: th [...]
Rejected
Norm Casino
Norm Casino: My account was blocked on 28.09.2026
Hello, respected forum administration of 4LUCK and casino representative!
I am filing an official complaint against Nor [...]
Rejected
La Casino
La Casino: account blocked on 26.09.2026
Hello, they blocked my account after I submitted a withdrawal request for 45,600 rubles, with no explanation whatsoever. [...]
Rejected
Zooma Casino
Zooma Casino: They blocked my bonuses on 02.10.2026
Hello, zooma blocked my bonuses and wrote that the reason was: "During the analysis of activity on your account, the use [...]
Rejected
Up-X Casino
Up-X Casino: My funds were withdrawn to another wallet
Hello. I made 5 withdrawals in USDT TRC 20 crypto. The status on all of these withdrawals is "successful", but there are [...]
Casino Complaints
Comments on current complaints
Casino Complaints
Casino issues forum discussions
Experienced
Rank
6
Reputation
144
Publications
797
Subscribers
0
Registration
Oct 24, 2019
Skilled
Rank
7
Reputation
257
Publications
1 360
Subscribers
0
Registration
Dec 10, 2022
Experienced
Rank
6
Reputation
168
Publications
1 036
Subscribers
1
Registration
Nov 26, 2022
Yeah, yeah, you’re already sending this to everyone about the edit. We’re waiting for the moderator’s reply regarding this situation and the threats
Hello!
Thank you for contacting us.
We have reviewed the information regarding your gaming account together with the relevant department.
Please be informed that the gaming account was blocked due to a violation of the project’s Terms and Conditions, namely, providing documents with signs of editing.
We would also like to note that all supporting information from the results of the review conducted was passed on to the forum administration for their reference.
We would also like to separately draw your attention to the fact that the project does not use or support any forms of threats or other methods mentioned in your message. We are interested solely in the correct and objective review of customer requests.
Kind regards, the Cat Casino team!